miercuri, 20 martie 2013

Lumină






Am căzut...!

Am căzut şi m-am lovit...!







Stau paralizată de teamă în acest adânc abis. Pereţii negri şi înalţi mă înconjoară.Spre vârful prăpastiei văd o lumină caldă, angelică ce parcă îşi întinde razele spre mine. Iar pe pereţii din jurul meu zac placide zeci de lumini slabe şi reci. Mi-e frică să mă ridic... mi-e chiar frică să mă mişc...
Privesc timorată către intimidantele luminiţe de pe pereţi şi parcă le simt devorându-mă... parcă le simt hrănindu-se cu durerea mea. Apoi, îndrăznesc să mă uit spre culmile abisului... spre acea lumină dulce care mă priveşte cu milă. Vreau să-i simt razele în jurul meu... pe chipul meu... pe mâinile mele golaşe şi zgâriate, însă... nu se poate. Cruntele luminiţe de pe pereţi nu lasă sprâncenele de lumină dinspre creste să mă atingă.
Aşa că oftez şi mă întind pe spate cu ochii închişi. E târziu! Şi am obosit...

[Sting - Desert Rose]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu