duminică, 31 martie 2013

Înconjurată de lumină

Târziu am înţeles că nu trebuia să fiu salvată. Târziu am înţeles că nimeni nu avea să vină după mine... să mă caute... să mă ajute... să mă salveze. Salvarea nu venea din exterior, pentru că eu eram salvarea.
Mult am regretat că nu am înţeles acest lucru mai devreme... Cu siguranţă nu aş fi zăcut atăta timp pierdută în acest abis întunecat.
M-am ridicat în picioare şi am luat atitudine. N-am mai aşteptat ca lumina angelică a culmilor să ajungă la mine... ci m-am ridicat eu către ea! Mi-am ridicat mâinile printre palele lumini de pe pereţi care se stingeau rând pe rând şi am simţit solul mişcându-se sub picioarele mele. Am început să simt căldura atingându-mi mâinile ridicate. Am început să-mi simt rănile vindecându-se. Am început să simt că... exist.

Sunt înconjurată de lumină!

[Imagine Dragons - Radioactive]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu