vineri, 4 ianuarie 2013

Şi coşmarurile sunt vise

O nouă zi... o nouă rutină plictisitoare... Ceva teme, ceva citit, ceva televizor şi s-a făcut două 14.00... O gustare scurtă şi nu prea consitentă pentru energie şi am undă verde la pierdut timpul... cum altfel, dacă nu online? Şi aici încep cu lucrurile "importante": mail-ul. Apoi continui cu un episod din "Friends", şi cu încă un episod din "Friends". Şi-mi aduc aminte că de mult n-am mai "intrat pe 9gag". Zis şi făcut! Nişte poze cu pisici, nişte replici amuzante din te-miri-ce filme, alte poze cu pisici, replici de pe facebook, câteva scenarii şi mai multe poze cu pisici. Totuşi, un post mi-a atras atenţia...

9gag-erul din mine ar zice: "True stroy!"... Hmm! "Nightmares are dreams too!" Imaginaţi-vă un coşmar devenit realitate... Mie nu-mi prea surâde ideea... Aşa că be careful what you wish for..
Eminem - Careful What You Wish for ]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu