vineri, 6 februarie 2015

Dependență

Dependență.
Un realist se va gândi la droguri sau alcool. Un clasic se va gândi la statutul social. Un romantic se va gândi la iubire. Un simbolist se va gândi la neliniște. Oricine ești, simplul cuvânt dependență îți va deplasa gândul spre acel ceva de care ai nevoie ca să poți trăi, de acel ceva la care trebuie să apelezi măcar pentru câteva secunde.
Și eu, și tu, și fiecare suflet născut ieri, azi sau mâine are dependența lui. Poate că este o dependență constructivă, sau poate că nu. Poate că este o dependență controlabilă, sau poate că nu. Poate că este o dependență ascunsă, sau poate că nu. Un lucru este însă cert, indiferent de caracteristicile pe care eu sau tu le atribuim, dependența există, crește și consumă.
Dai din cap dezaprobator și nu mă crezi. Crezi că ești mai bun decât mine și toți cei care admit că sunt dependenți. Poate vei spune că sunt bolnavă și am nevoie de ajutor și nu vei termina de citit. Este alegerea ta... dar... greșești. Ești mai bolnav decât noi, dacă nu vezi tu singur care este obiectul dependenței tale. 
Do I want to go to rehab? N-am timp și dacă tati crede că sunt bine... Nu, nu vreau. De ce aș vrea?
Așa că dau volumul mai tare și-mi las dependența să mă înece, din nou, cântec după cântec, refren după refren, vers după vers, cuvânt după cuvânt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu